середа, 28 березня 2018 р.


Виступ на педагогічній раді:

Сучасний  урок - це крок  до формування високої 
компетентності педагога.

Сучасний якісний урок – це урок добре підготовлений,  ретельно розрахований відповідно до поставленої мети й наявних можливостей.
Без чого ж усе – таки немає уроку? Що визначає його серцевину і головну суть? Слово « урок» означає не  45- хвилинний відрізок часу, а заданий обсяг роботи. Тривалість уроку може бути різною, поки не закінчена справа, заради якої він організований, поки не будуть вичерпані його завдання.            Провести урок – означає зробити справу, а не «відсидіти» належний час.  
                                         
Основою і серцевиною уроку є праця,  без праці немає продукту. Немає праці, немає уроку, немає продукту.
На мою думку основна праця кожного  учня і  учителя - це навчальна  діяльність, тобто  двосуб’єктивна  діяльність  в якій тісно переплітаються викладацька діяльність учителя, навчання школяра, спілкування учителя з учнем, учнів між собою.
Математику завжди вважали і вважають одним з найскладніших предметів. Вона багатьом дітям дається нелегко. І якщо в учня немає мотивів її вивчати або ці  мотиви слабі, навчання перетворюється на муку . Завдання кожного   вчителя – переконати кожного учня в тому , що  навіть мінімальний рівень математичних знань піднімає його вищий рівень людського спілкування.
Завжди перед кожним уроком я ставлю  собі  такі завдання : навчити дитину, тобто забезпечити оволодіння знаннями,  розвинути її природні здібності, виховати емоційну, духовну особистість. Зробити це можливо при використанні  різноманітних форм й методів  організації роботи.  Наприклад,щоб забезпечити глибоке засвоєння теми ,я даю можливість дітям відчути необхідність використання набутих знань на практиці, розв’язуючи задачі практичного змісту. При розв’язанні  таких задач учні впевнюються,що і в житті потрібна математика. Також пропоную завдання, які вимагають не лише знань, а певних пошуків, роздумів і логічних міркувань. В своїй практиці використовую нестандартні уроки, уроки-ігри, уроки-змагання, роботу в парах  та групах, семінари,що сприяють кращому розумінню необхідності мати ґрунтовні математичні  та фізичні знання.
Завжди вислуховую різні думки дітей щодо розв’язання задач і обов’язково зупиняюсь на тих, до яких діти знаходять не один спосіб розв’язання.   Залучаю   дітей до  складання кросвордів,задач, математичних   оповідань, віршів, малюнків, загадок.   Мрія кожного вчителя -  це учні, які виявляють щирий інтерес до предмету. Повноцінне навчанням – це не лише здобуття учнями ґрунтовних знань, а й уміння застосовувати знання творчо, нестандартно, постійно поповнювати систему знань, знаходити оригінальні методи,  способи, прийоми розв’язання завдань та проблем, критично оцінювати результати своєї діяльності.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Виступ на педагогічній раді: Сучасний   урок - це крок   до формування високої  компетентності педагога. Сучасний якісний урок –...