Виступ на педагогічній раді:
Сучасний урок - це
крок до формування високої
компетентності педагога.
Сучасний якісний
урок – це урок добре підготовлений,
ретельно розрахований відповідно до поставленої мети й наявних
можливостей.
Без чого ж усе –
таки немає уроку? Що визначає його серцевину і головну суть? Слово « урок»
означає не 45- хвилинний відрізок часу,
а заданий обсяг роботи. Тривалість уроку може бути різною, поки не закінчена
справа, заради якої він організований, поки не будуть вичерпані його завдання. Провести урок – означає зробити
справу, а не «відсидіти» належний час.
Основою і
серцевиною уроку є праця, без праці
немає продукту. Немає праці, немає уроку, немає продукту.
На мою думку основна праця кожного учня і учителя - це навчальна діяльність, тобто двосуб’єктивна діяльність
в якій тісно переплітаються викладацька діяльність учителя, навчання
школяра, спілкування учителя з учнем, учнів між собою.
Математику завжди
вважали і вважають одним з найскладніших предметів. Вона багатьом дітям дається
нелегко. І якщо в учня немає мотивів її вивчати або ці мотиви слабі, навчання перетворюється на муку
. Завдання кожного вчителя – переконати
кожного учня в тому , що навіть
мінімальний рівень математичних знань піднімає його вищий рівень людського
спілкування.
Завжди перед кожним
уроком я ставлю собі такі завдання : навчити дитину, тобто
забезпечити оволодіння знаннями,
розвинути її природні здібності, виховати емоційну, духовну особистість.
Зробити це можливо при використанні
різноманітних форм й методів
організації роботи. Наприклад,щоб
забезпечити глибоке засвоєння теми ,я даю можливість дітям відчути необхідність
використання набутих знань на практиці, розв’язуючи задачі практичного змісту.
При розв’язанні таких задач учні
впевнюються,що і в житті потрібна математика. Також пропоную завдання, які
вимагають не лише знань, а певних пошуків, роздумів і логічних міркувань. В
своїй практиці використовую нестандартні уроки, уроки-ігри, уроки-змагання,
роботу в парах та групах, семінари,що
сприяють кращому розумінню необхідності мати ґрунтовні математичні та фізичні знання.
Завжди вислуховую
різні думки дітей щодо розв’язання задач і обов’язково зупиняюсь на тих, до
яких діти знаходять не один спосіб розв’язання.
Залучаю дітей
до складання кросвордів,задач,
математичних оповідань, віршів, малюнків, загадок. Мрія
кожного вчителя - це учні, які виявляють
щирий інтерес до предмету. Повноцінне навчанням – це не лише здобуття учнями
ґрунтовних знань, а й уміння застосовувати знання творчо, нестандартно,
постійно поповнювати систему знань, знаходити оригінальні методи, способи, прийоми розв’язання завдань та
проблем, критично оцінювати результати своєї діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар